"Inimesed keda KÕIK armastavad"



Oeh... ma.... jah (ma reaalselt ohkasin praegu kolm korda)
Inimesed, keda KÕIK armastavad. Ei, mina nende hulka ei kuulu. Samuti ei kuulu ma ka selle KÕIK  inimesed juurde. Mina olen hoopis see kade inimene, kes nina krimpsutades pealt vaatab, selle asemel et enda eluga midagi ette võtta. ...jah... vähemalt olen ma aus.
Igatahes, alustame algusest.

Ma saan täiesti aru sellest, et igal inimesel on elus need, keda ta armastab ja kes talle meeldivad ning need, kes talle ei meeldi. Mõni inimene meeldib sulle ta isiksuse, hobide, maailmavaadete või hoopis välimuse pärast. Inimesed on aga erinevad, keegi kes kellelegi väga meeldib ei pruugi teisele üldse meeldida. See on paratamatus. Sulle ei saa kõik meeldida ja sina ei saa samuti kõigile meeldida. Küll on aga olemas inimesed, kes siiski KÕIGILE meeldivad.

Meist igaüks tunneb või teab inimest, kes nö KÕIGILE meeldib. Mis aga selle juures kõige imelikum on, nendes ei pruugi olla midagi erilist. Nendel pole super iseloom, nad pole imetargad, naljakad, ilusad ja nii edasi. Nad on pealtnäha täiesti tavalised, kuid miski paneb nad teistest erinema. Ja sellepärast nad ka kõigile meeldivad.

Kõik tahavad nende sõbraks saada, kõik teevad neile komplimente, kõik astuvad nende kaitseks välja, kõik lihtsalt jumaldavad neid mis iganes nad ka ei teeks.
Ning kõik see on lihtsalt nii........ ebaaus.
´´
Oeh jõudsimegi selle "e tähega sõna" juurde. See kurikuulus sõna, mida me kõik mingitel hetkedel mõtleme. Sõna mis kummitab igaüht. Sõna, mis järgneb küsimusele küsisõnaga miks? Miks tema saab ja mina ei saa? Miks temal on ja minul pole? Miks nemad võivad ja mina ei või? ....See kõik on nii EBAÕIGLANE.

Nojah, ebaõiglus on lihtsalt nii suur mõiste, millest võib piiikalt ja laialt rääkida ning sellepärast teen sellest kunagi eraldi postituse. Praegu aga tagasi algse teema juurde.
´´

Mis siis ikkagi on nende inimeste juures nii eriline, et KÕIK neid jumaldavad. Otsustasin siis selle kohta natuke meie armsast interneedusest uurida ja.... vastust ma ei saanudki.

Kõik artiklid mille leidsin olid "kuidas kõigile meeldida", "miks on hea et sa kõigile EI meeldi", "inimesed, kes arvavad et nad meeldivad kõigile"
Algul olin pettunud, kuid nüüd sain aru et mul pole mõtet pead murda selle üle et miks. Ma raiskan lihtsalt mõttetult oma aega, sellisele küsimusele ei leidugi vastust.

Otsustasin siis avada artikli, kuidas inimestele meeldida. Ausalt öeldes, mul on seda vaja. Mitte et kõik vihkaks mind, aga ega ma ka kõige populaarsem inimene samuti pole.
Mõtlesin et toon siis ka siin mõned punktid välja, et teil (max kolmel inimesel, kes kogemata siia blogisse ära eksisid ja on mingil imelikul põhjusel otsustanud seda postitust ka lugeda) samuti midagi võibolla uut teada saada. Hahaha ma ei tea mis jama ma siin praegu ajan, kell on palju.

Okei kuus punkti, kuidas inimestele rohkem meeldida lez gooo.

1.Veeda rohkelt aega inimeste juures, kellega tahaksid sõbraks saada- no see on vist piisavalt loogiline et seletamist ei vaja :D

2.Tee komplimente- see on kindlasti oluline, kuid pea meeles, et teeksid komplimenti ainult asja üle mis sulle päriselt ka meeldib, muidu kaotab see oma erilisuse.

3.Proovi olla positiivne- positiivsus aitab meeldimisele kaasa, Inimene jääb hästi meelde emotsioonist mida ta väljendab, olles positiivne jääb tagasiside samuti positiivseks.

4.Ole soe ja asjatundlik- sind usaldatakse rohkem ja peetakse lugu

5. Pane rõhku ühistele väärtustele- inimesed kes väärtustavad samu asju meeldivad üksteisele rohkem.

6.Naerata- see on lihtne viis tekitada positiivset meeleolu


Ühesõnaga, ma olen vist siiski rahul on tagaplaanil olemisega. Ma tegelikult pole üldse inimene kes tahaks kuskil tähelepanu keskpuntis olla ja elan oma elu õnnelikult edasi.
Vastust oma küsimusele ei saanud, aga vähemalt sain enda mõtted siin älja elada.






Punktid tõlgitud artiklist 16 psychological tricks to make people like you immediately kommentaarid on mu enda lisatud.






Laul mida ma üldsielt nii väga ei kuulaks, aga millest meenuvad nii paljud möödunud suve mälestused. Dynoro & Gigi D’Agostino - In My Mind
Oi seda laulu sai suvel ikka kõriauguni kuulatud :D ja meenuvad ainult mega crazyd mälestused, kes teab see teab 😉






Comments

Popular posts from this blog

Üksildus

Mis imeloom on see introvert?

Kes ma olen? Miks ma olen?