Mis imeloom on see introvert?

Heloo!
Mõtlesin, et see blogi on pühendatud just eriti introvertidele ja see on mu üks kõige kasutatum sõna siis blogis, aga ma pole otseselt lahtigi seda seletanud. Kes siis on see müsteeriline introvert?

 Ekstravertse inimese iseloomujooned on jutukus ja energiline käitumine, introvertne inimene on pigem reserveeritud ja eelistab üksindaolekut. Haha see oli copy paste vikipeediast, sest ma isegi ei osanud kusagilt alustada. Jap, introvert on inimene, kes ei ole eriline suhtleja. Inroverdid on tihti häbelikud ja tagasihoidlikud, nad eelistavad üksinda kodus olemist inimestega suhtlemise asemel.

Muidugi on väga mitmeid eri sorte introverte. Ma tahaksin nüüd tuua välja nelja eri tüüpi, keda mina oma elujooksul olen kohanud. Ma tean et tegelikult on olemas erinevaid nimetusi ja kindlad reeglid kes milline on, aga seda saab igaüks netist otsida. Tahan rääkida enda vaatenurgast ning üritan kõik väga täpselt ja arusaadavalt selgeks teha. Let's goo...






1. "Ma tahan üksi olla" introvert
See on kõige tavalisemat tüüpi introvert. Inimesed, kes eelistavad lihtsalt kodus üksi olemist. Nendel ei pruugi olla suhtlemisega probleeme, nad lihtsalt tahavadki olla üksi. Käia poes, teatris , kinos üksi. Kuigi ega nad tihti suurte  inimmasside  juurde ei kipu.

2. Antisotsiaalne introvert
Tema on see, kes inimestega ei suhtle. Nö "vaikne inimene". Enamasti neil pole väljaskäimise vastu midagi, aga nad eelistavad samuti olla üksi või näiteks parima sõbraga (inimesega keda nad hästi tunnevad). Nende jaoks valmistab raskust inimestega suhtlemine, eriti uutega. Nad võivad vastata tihti lihtsalt noogutusega või täiesti küsimust ignoreerida.

3.Sotsiaalne introvert
Tema on enamasti vaikne kõigi teistega, aga võib vägagi jutukas olla lähedaste inimestega. Tema usalduse võites ei pruugita tihti arugi saada et tegu on intoverdiga. Enamasti neil ongi inimeste usaldamisega või suhtlemisega probleeme, sellepärast nad ongi uute inimeste juures täiesti vait, kuid mõni aeg koos olles võib ta suhelda täiesti tavaliselt. Tihti nad isegi tahavad olla inimeste juures(seltskonnas), nad lihtsalt ei räägi kunagi.

4.All in one introvert
Tema on see high scotre introvert, kes elabki ainult oma vaikses maailmas. Ta ei käi väljas ja ei suhtle kellegagi. Tal võib väga palju raskusi tekitada kelleltki kasvõi abi küsimisega. Ta võib tunduda väga ebaviisaka inimesena, aitäh palun ja head aega, isegi need võivad tihti raskusi valmistada.



Muidugi võib keegi olla ka segu nendest variantidest. Iseenda kohta ütleks, et ma olen rohkem kolmas variant. Ma lihtsalt ei räägi uute inimestega, aga oma pere ja sõpradega olen tihti väga avatud. Samuti avalikes kohtades käimine mulle eriti probleeme ei tekita ning tihti isegi tahan just seltskonnas olla, aga muidugi ainult kuulaja rollis.

Tegelikult on isegi üks hea ütlus or something selle kohta, mis on vägagi tõsi. "Rääkides ütled sa alati seda, mida juba tead. Kuulates on aga alati võimalus saada teada midagi uut "
Ausalt öeldes ongi see asi, mille järgi mina elan. Mulle meeldib olla kuulaja rollis.



















































Comments

Popular posts from this blog

Üksildus

Kes ma olen? Miks ma olen?