10 põhjust miks on hea olla introvert

Hei!
Enne veel seda pikka teekonda siin blogis tahaksin ma teha väga selle postituse, kuna arvan et see oleks väga vajalik. Ma olen introvert. Ma olen terve oma elu vihanud seda. Ma kogu aeg tahtsin inimestega normaalselt suhelda. Olen nii palju võimalusi käest lasknud selle pärast et "ma ei julge küsida" . Tõenäoliselt mõeldaksegi introverdiks olemisest väga negatiivselt. Keegi aga kunagi ei räägi selle positiivsetest omadustest. Introvert olemine ei ole alati halb. Tuleb lihtsalt õppida sellega elama. Seega siit tulevad minu kümme põhjust miks on cool olla introvert.



1. Sul on palju vaba aega
Jah tõesti, kui sa ei suhtle inimestega ning väljas ei käi jääb sul väga palju vaba aega. Muidugi kui sa mitte midagi ei tee siis võib liigne vaba aeg ka väsitada. Teadagi need lazyd pühapäevad, kus oled terve päev voodis pikali telefoni näppinud ja võibolla kolm korda püsti tõusnud, et vetsus ja kümkapi vahelt käia. Seepärast ongi tähtis oma vaba aeg millelegi pühendada. Tõenäoliselt oma hobidele. Olgu see siis sport, joonistamine, pildistamine või mis iganes. See on hea võimalus milleski väga osavaks saada. Kui sa kogu aeg jooksed aina ringi, suhtled inimestega ja üritad kõiki suhteid üleval hoida ei pruugi sa oma hobile piisavalt pühenduda.


2. Sul on tõelised sõbrad
Ei ma ei ütle et ekstravertidel ei või olla tõelisi sõpru. Siiski suurema tõenäolisusega on introvertide sidemed sõpradega tugevamad. Oletame et minul on kaks sõpra ja Maril on kümme või rohkemgi. Kumb meist tõenäolisemalt tunneb oma sõpru rohkem ja veedab nendega rohkem aega koos? Samuti kui sa oled introvert ja sul on kasvõi ainult üks sõber siis sa oskad teda hinnata ja hoiad temast kümne küünega kinni. "Sa tead meie sõprus jääb pidama igavesti, sest mul ei ole mitte kedagi peale sinu"


3. Sa hoiad raha kokku
Tuletan jälle meelde Mari kes peab tegema iga aasta kümme jõulukinki, mina aga ainult kaks :) . Sama jutt ka sünnipäeva... vau Mari, ma tunnen sulle tõesti kaasa.


4. Sa oled harjunud üksi olema
Ekstraverdid on harjunud liikuma mitmekesi. Nendele ei meeldi teha asju üksi, kinos ja üritustel käia. Sina aga lähed rahulikul sammul ja sind üldse ei huvita. Seisad üksinda lava ette and you rock your ass off :D . Nojah muidugi on võimalus et sa saad social anxiety ja lähed hoopis oma voodi alla peitu ja nutad ennast magama. Mmm... ütleme nii et kõige positiivse juures on ka midagi negatiivset.


5.Oled oma aja peremees
Ükskõik kuhu sa lähed või mida sa teed, sa ei pea teistega arvestama. Sa võid vabalt ümber mõelda. Sa ei pea planeerima kus mida toimub. Kõndides saad valida ise oma tempot (kas ma olen ainuke, kes vihkab grupiga liikumist. Keegi liigub liiga kiiresti, keegi jälle liiga aeglaselt, ughhh)


6.Sa seisad kahe jalgaga maapeal
Sa ei torma pea ees vette. Sa kaalud kõik rahulikult läbi. Sa ei võtta endale liigselt kohustusi ning sa ei luba lubadusi mida täita ei suuda.


7. Sa oled hea kuulaja
Nojah see küll ei loe sulle eriti, aga teistele inimestele tähendab see vägagi. Seepärast võivad paljud inimesed sind kõrgemalt hinnata. "Sa oled nii tore inimene, sa kuulad alati mu probleeme" See muidugi ei pruugi alati paika pidada, aga kõik ootavad minu arvamust ja peavad seda kõige tähtsamaks. * Kui tema juba tegi suu lahti ja ütles oma arvamuse siis peab selles midagi olema*


8. Sa saad loomadega hästi läbi
Seda ma räägin siiski enda kogemusest, aga enamasti tahavad loomad just minu juures olla. Kui kellelegi näiteks külla minna laskutakse esimese asjana põlvili ja hakatakse kassiga titekeeles rääkima ning krahmatakse sülle . Seriously? Loomad enamasti armastavad just vaiksete inimeste lähedust, kes neile tähelepanu ei pööra.


9.Oled väga loov inimene
Ilsmelt armastad kirjutamist, joonistamist, tantsimist või muud sarnast. Sa suudad hästi keskenduda, sul on lai fantaasia. Väga paljud kuulsad artistid olid introverdid. Täpselt nagu meiegi ;)


10. Su elus pole draamat
Ma jätsin selle meelega viimaseks kuna ma lihtsalt nii freaking armastan seda. Kõik kogu aeg räägivad et ei tohi uskuda seda mida internetis näed. Selle all ma mõtlen neid piitspeenikesi instagram modelle, kelle elu näeb välja nii perfektne. Kõik nad räägivad, kuidas tegelikult elu on raske ja et see "perfektne elu" on ainult piltide peal. Täitsa usun, sa pead päevast päeva rääkima sadade ja sadade inimestega. Koostöö partnerid, fännid, haterid, toxic sõbrad kes on ainult su kuulsuse peal väljas. Ja nüüd pöörame pilgu korra minu elu peale. Ainuke draama mis mu elus on et mu elus pole draamat...




Haha ilmselt iga normaalne inimene, kes selle teksti ma ei tea mis põhjusel läbi luges mõtleb küll, et ma olen peast ikka täitsa soe. Täitsa usun, et mõned asjad võibolla polegi nii head. Siiski introverdina hindan ma neid asju väga ning mind isegi ei huvita. Ma armastan olla introvert ja ma olen lihtsalt harjunud sellega elama.













Comments

Popular posts from this blog

Üksildus

Mis imeloom on see introvert?

Kes ma olen? Miks ma olen?